İlk hamileliğim bu zamana kadar özel takipliydim 36+4 üm Adana şehir hastanesinde doğum yapan memnun kalan var mı ? Hangi doktora gittiniz acaba ? Doğum için normalde özelde yapacam devlet hastaneleri konusunda çok fazla kötü şeyler duydum o yüzden gözüm korktu açıkçası bir de özelde takip eden doktorumdan da çok memnunum ama yine de sormak istedim eger memnun kalan varsa en azından bilip ona gore düşünürdüm malûm herşey pahalı kiracıyız sağlığımız sonuçta ama yine de verilen para çok fazla geliyor insana ister istemez biraz uzun oldu şimdiden hakkınızı helal edin