Kızlar merhaba sağlık sigortası yaptırmayı düşünüyoruz benim için özel hastaneyle anlaşmalı doğum kontrolleri vs kapsıcak aranızda yaptıran var mı bize dedikleri mesela sigorta bugün başladı diyelim hamilelik olayı İçin 45 geçmesi lazım mı yani ben 46. Gün hastaneye hamilesiyim diye kan vs vermem gerekiyor ancak sistem o zaman görüyormuş. Haftaya devlet araştırma hastanesi randevum var ortada herhangi bir durum yok ben kontrol amaçlı bi görüneyim baksınlar bi sıkı tı vs çıkmasın amaçlı gideyim dedim. Ancak sigorta 1 yıllık oluyor başlatsak belki ben 4 ay sonra hamile kalcam nerden bilebilcez 1 yıl dolduktan sınra tekrar yenilenmesi gerekiyor ücret verip vs dediler . Aranızda yaptıran benim gibi soru işaretleri olan var mı lütfen çok acil yazarmısnzı yardımcı olurmusunuz 💕🙏🏼