5+4 kontrolünde sadece kese vardı bebek görünmemişti. Biraz tedirgindim. Ama şükürler olsun bugün 7+3 kontrolünde hem gördük hem kalp sesini dinledik. Bütün her şeyi unutturup yüzünüzü güldüren bir ses. Allahım sağlıkla atmayı nasip etsin, olmayan ya da isteyen herkese de duymak nasip olsun 🙏