MeriHera Seeff Ali, adem, Ahmet, ata, arda, aras yani çok var ama siz nasıl bişey düşünüyorsunuz modern mi, klasik mi
Seeff MeriHera Ben Ata ismini düşünmüştüm. Ama yanında ikinci ismi bulamadığım için vazgeçtim. Klasik değil de biraz modern istiyorum. Ayrıca fikirleriniz için teşekkürler 🌸
Seeff Eldgrn bendeki tüm belirtiler kızdı bende hep kız isimlerine odaklandım. Hiç erkek ismi düşünmedim 🙈
MeriHera Seeff Ata egemen, ata tuna, sanki ata isminin yanına güçlü bir isim gelmeli gibi bence eğer düşünürseniz
Eldgrn Seeff benim hep belliydi isimler kız Asel erkek Arel sonra eşim ateş ismini de istedi bende dedim kızda iki isimli olsun o zaman Erkek Arel Ateş Kız Asel Mavi olarak kararlaştırdık yani şuanda düşündüğümüz bu şuanda 12+1 im 12+6 iken gidicem 16 Ağustos’ta doğum günüm belki doktor görür söyler bende heycanla bekliyorum 🥰🥰🥰♥️
Seeff MeriHera bunları değerlendirecem 🌸 İsim konusu gerçekten de çok hassas bı konu. İyi düşünmek gerek ☺️