Yagmurogul Adamasali_12 bence doktorların söylediği kilo boy vs doğru değil. 3,500 denildi kızıma 4.400 doğdu .
Adamasali_12 Oznur077 benguuusk evet 1 hafta geriden geliyor denildi 39. Hafta da doğum olacak sezeryan ile o zamana kadar alır mı acaba
benguuusk Adamasali_12 o zaman normal ben 1800 sandım 200 gram alsa yeter zaten dediklerimi yapın inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Sehenz Adamasali_12 benim de 36. Hafta 2600 normal mi düşük mü karar veremedim en iyisi stress yapmamak sağlıkları yerinde olsun yeter 🌸
Adamasali_12 Sehenz 36. Hafta için normal galiba 4 haftası daha var inşallah o zamana kadar toparlar inşallah ☺️
Vldnshn1 Gzdbrmn 37 haftada böyleyse maşallah ben 38+3te doğurdum 3.260 doğdu hastaneden çıkış yapacağım gün 3.190dı şişliği falan gitti Yani sizin çok iyi maşallah
Gzdbrmn Vldnshn1 benim için iyi değil malesef kilolu gittiği için normal doğumum riske girdi büyük ihtimal sezeryana zorlayacak😔
Maviii Gzdbrmn arkadaşıma 4.buçuk dediler, doğdu 3.800 o yüzden çok takılmayın cihazlar değişkenlik gösteriyor