hayallliiim 2prensesannesiiii canım çok şükür diğeride temiz çıksın inşallah benimde hep temizdi ama kanım pıhtılaşmaya meyilli çıktı coraspirin kullanıyorum pıhtılaşma olunca galiba ful iğne yapıyorsun hergün göbekten çok şükür temiz gelmiş çok sevindim
Deletedmom928382 2prensesannesiiii pıhtılaşma rapor halinde veriliyor diye biliyorum. Fotoğraf atma şansınız var mı?
2prensesannesiiii Gorkim canım valla şehir hastanesinde ücretsiz yaptırtım pıhtı testim 11 günde çıkmış işte kromozom analizi kaldı oda güzel çıkar inşallah
2prensesannesiiii hayallliiim atayım ben bi saniye ektedir yazıyor anlamıyorum ama değer normal diyor
Deletedmom928382 2prensesannesiiii aynen o yüzden sordum hiçbir yerde göremezsınız gelip elden almanız gerek denıyor. geçmiş olsun çok inşallah genetık testınız de bu da temız çıkar
2prensesannesiiii hayallliiim bana dediler e nabıza düşer ama ektedir yazar buraya gelip sonucu almanız lazım dedi