Duyniles canim ben üçüncü ye hamileyim 16+4 de hissttim ama segirme gibi degilde ilk hareketleri icinde balik yuzuyormus gibi oluyor 20 den sonra iyice hisstmeye basladim oda birgun hissedersem iki uc gun hissedemiyordum daha küçük olduklari icin hissedemiyoruz sanırım