Deletedmom52620 Merhaba kızlar sizce hastane çantasına 3 tane 5 Li Takımmı yoksa 3 tane Tulum mu koysam ? Yenidoğan için ( 10’lu hastane çıkışı haricinde )
mrs_elisah Deletedmom52620 1 tane 10lu 3 tane 5li daha iyi olur diye düşünüyorum. Alt üst takım olunca alt değişmek daha kolay oluyor.