segah06 Daha haftan çok erken, ne güzel kilo almamışsın. Burada önemli olan bebeğin gelişimi, onun gelişiminde sıkıntı yoksa, doğuma kadar kilo almamak bence en güzel şey.. Ben 28 haftadayım ve kilo almadım. Karnım ise 23. Haftadan sonra çıkmaya başladı. Ben her zaman bebeğin gelişimi yerindeyse gerisi dert değil gözüyle bakarım, sende öyle yap 😊