Biricikoglumm68 Merhaba kızlarrr ben prenses doğum yani diğer adı ile epiduralli normal doğum düşünüyorum ama bu konuda hiç bir fikrim yok aranızda prenses doğum yapan varsa beni aydınlatabilir miii
Yesilelma Biricikoglumm68 bildiğim kadarıyla yine sancı çekiyorsun ama doğumun gerçekleşeceği sırada igneyi vurup uyuşturuyorlar
yanikkozaanne Biricikoglumm68 canım bir arkadasim yaptırdı sancı hissetmedim ama ikinma hissi olmadı uyusuk olduğum icin bu da zorladı doğumu dedi bence herşeyi doğal akışına bırakmak en güzeli dayanilmayacak ağrı değil
Amazon Biricikoglumm68 Ben de istiyordum ama üst komşum epiduralli doğum yaptı 1 ay kaka yapma hissi gelmemiş çok zorlanmış herkesin içinde rezil olmayayım diye altıma hasta bezi bağladım dedi bana. Keşke yaptirmasaydim sancılara dayansaydim dedi ben de korkudan yaptırmadım
Biricikoglumm68 Yesilelma sadece o sırada mı galiba benim duyduğum kadarıyla 4-5 cm açılma olunca iğne yapıyorlarmış
Yesilelma Amazon oluyor canım ama zaten herşeyin sonuna gelmiş oluyorsun bana göre o parayı vermek gereksiz