

Kızlar merhaba adetim 3 gun gecikti aslında korunduk esım korundu suphem yok ama prezervatife rağmen hamıle kalanları görünce tedirgin oldum sabah namazınaa kalkınca test yaptım bısey çıkmadı bekledım basında..sonra yattım sabah kalktıgımda boyle olmuştu
ne demek bu? testı yenılesem ılla sabah mı yapmam lazım erken gebelık testı de var evde gun içinde yapsam olur mu