tugbacns merhaba, bende 6 haftalıkken yakalandım, o dönem çok daha ağır geçiriliyordu. Delta varyantıydı yanlış hatırlamıyorsam. Çok ağır geçirmiştim 7 gün boyunca sadece lavaboya kalkmıstım oda eşimin desteğiyle. Bol bol su için, vitaminli şeyler tüketin, meyve yiyin, olabildiğince hergün duş alın, dişlerinizi fırçalamaya özen gösterin. 22 gün pozitif kalmıstık biz karantina süremiz boyunca yani. Öksürük başlayınca lekelenmem olmuştu ama hemen müdahale edildi progestan kullandım hiçbir aksilik yaşamadım bebeğede bir şey olmadı çok şükür sizede olmayacak allahın izniyle içinizi ferah tutun çok geçmiş olsun 🌸