Rabianurbudak 33+3 haftalığız günde bir tane tuketıyorum sızler kullanıyormusunuz zararı varmıdır bazıları içme diyor bazıları iç dıyor doktor ıcebılırsın dedı
Ebrar_63 Rabianurbudak ben günde 1 tane içiyorum zararı yok önceki gebeligimdede iciyodum ama sade olcak tabi
Srdm Rabianurbudak günde bi tane içiyorum ben özellikle magnezyumu ve vitaminleri fazla olup sodyumu düsük olmasına dikkat edebilirsin. Hamilelikten öncede içerdim hergün kasılma vs gibi problemler yasamadım henüz 26 haftalık olucam ona bağlıyorum 😊
BBuseY 11+6 yız biz haftada ¾ kez içiyoruz maden suyu 🤗niye zararı olcak kim bebeğe magnezyum fosfor açısından zengin ben Beypazarı tercih ediyorum içeriği Kızılaydan daha zengin 🌸🌸🌸
Asilbeyveannesi Rabianurbudak kamplarıma ve mide yanmalarima ilaçtan daha faydası oldu kesinlikle günde 1-2 iciyorum
Meresss Rabianurbudak doktor içebilirsin diyor canım gerisni dinleme sen bende içiyordum ama miğde yanması yapmaya başladı senin haftalara gelince içmeye çalışırım tekrar krampları önlediğini duymuştum
berceste5155 Rabianurbudak 33+6 haftalığım baştan beri tüketiyorum ödem kramp gibi sorunlarım hiç olmadı magnezyum ilacı da kullanmadım bir haftadır soda içmiyorum ödem yaptı bacaklarım ben soda içmediğim için olduğunu düşünüyorum
tecrubesizanneadayi12 Rabianurbudak magnezyum içerdiği için aksine faydalı bende günde bir ya da iki tane içiyorum birde sıcaklarda çok iyi geliyor vallahi içim yanıyor birine limon sıkıyorum içiyorum birinide öyle sade içiyorum
1erkekkannesiiii Rabianurbudak zararı yok abartmadıgn sürece canım. Ben içiyorum mineral sonuçta midemi rahatlatıyor
lilalilalila Rabianurbudak Kızılay erzincan içiyorum. Erzincan olanında sodyum oranı düşük magnezyum yüksek. Bugüne kadar hiç extra magnezyum kullanmadım. Dr gerek gormedi.
_ozlmm Rabianurbudak Bende her gün içiyorum Kızılay Erzincan olanı magnezyum yüksek sodyum oranı az olan burda en çok onu önermişlerdi doktorum da güzel seçim devam et iyi olur demişti ☺️
Mavisperi Rabianurbudak doktor içebilirsiniz dedikten sonra diğerlerinin lafı tirizzzzz gider ben içiyorum sodyum oranı düşük olanlardan mutlaka bir tane
Aaazlize 25 haftalık oldum kramp sancı ödem vesaire olmadı bende hem magnezyum ilacı ve Beypazarı olandan günde bir tane içiyorum.