Eessrraamm aynı durum benim başıma geldi. Senin gibi hemem buraya yazmıştım, seni çok iyi anlayabiliyorum. Başta şunu söyliyeyim 38+3 haftalık hamileyim hala devam ediyor kese dışında ki kanamamız. En başımdan beri kordon etrafında vardı hareketlerime dikkat ettim. Kaplımbağa hızında yaşadım, merdiven çıkmadım, su şişesi dışında ağır kaldırmadım ama 33. Haftama kadar çalıştım yatağ da yapışmadım. Ev temizliği vs ypmam da yasaktı bir de günde en az 3 litre su içtim. Hiç bir ilç kullanmadım şükür bugüne kavuştuk. rabbim can verecek olan sen bunlara dikkat et Allaha tevekkül et hiç bişeycik olmaz inşallah. Ben doğumu bekliyorum hala kanama alanı var. Rabbim sana da bu zamana gelmeyi hayırlısıyla nasip etsin