Bhr075 Günaydın güzel anneler♥️ 6 haftalık hamileyim ve günlük kahve içen bir insanım aslında, fakat bundan önceki düştüğü icin kahve içmeye korkuyorum onunda etkisi olabilir diye. Bilgisi olan kahve tüketimi ile ilgili bilgi verebilir mi 🙏
2022bebeki Bhr075 Kafein maalesef ki düşük tehditini artiriyor. Kasık ağrım olmasina ragmen doktorum çay,kahveyi bana yasakladı. Tüketmedikce de canim istemiyor😬 Ayran,soda, kendi yaptığım meyve suyundan içiyorum.
Gulcahan Bende günlük 2 fincan kahve içen biriydim diyetisyenim gebelere kahve önermiyoruz bebekte gelişim gerili yapiyor birde 100 saat kanında kalıyormuş onu duyduğum gün kahveyi bıraktım
Gulcahan Bhr075 haftada 1 kere çok canim çekerse içiyorum canim onunla idare ediyorum annelik gerçekten kutsal bişey karnına bı minik kalp atıyor onun için her şey yaparsın sende arada 1 iç istersen her gün olmayacak şekilde birde ben kahve içtiğim zaman kızım yerinde durmuyor sanki çıkacakmış gibi içerde maç yapıyor şuan 39+2 deyiz artık canim kahve de istemiyor
Bhr075 Gulcahan aynen sizinki masallah doğum yakın benimki daha cok küçük o yüzden ya bukadar endişem dediğin gibi en iyisi içmemek onlar herseyden önce geliyor rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼♥️
BBuseY İçme bacım 😂😂benim hiçbir sorun yoktu 11+4 te lekelenmem oldu ben herşeyi bıraktım çay kahve hiç bişey tüketmiyorum su ayran maden suyu hariç. Şimdilik sıkıntımız yok . Tabi kahveyle alakalı olmayabilir benimkisi ama yine de içmeyecem. Birde Kansızlık vs yapıyor çay . Zaten kanım kendime anca yetiyor 🤗🤗🤗
Gulcahan Bhr075 amin inşallah canim hepimiz hayırlısıyla sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah
BBuseY Bhr075 zor ama alışıyorsun içindeki canı düşününce👶🏼 🤗 ama çayı bir bardak da olsa çok çok açık tüketebiliyorsun yemekten 1 saat sonra sana kalmış
2022bebeki Bhr075 Çok isterse canınız arada bir fincandan bir şey olmaz sanki😬 yeter ki bebekler sağlıklı olsun🤗
Bhr075 2022bebeki ay bilemiyorum ki canım ya, bundan önceki bebeğim gelişmiyordu Ve kalbi durdu düşük yaptım. hergun 1 fincan içiyordum şimdi de içmeye korkuyorum
2022bebeki Bhr075 Her gün bir fincan erken dönem gebelikler için biraz riskli diye biliyorum🙈 Doktorunuzun kontrolünde ileriki haftalarda bir düzenleme yaparsınız. Sağ sağlim kucağınıza almaniz dileğiyle 😍