Bende aynı durumdayım 37. Haftama geldim bebek hala 10 gün karın cevresi geri. Devlete gidiyordum orası beni çok koruttu 3 güne bir kontrole çagırdı haftalarca.perinatoloji doktoru 38 . Haftada bebegi alın fln dedi. 29dan itibaren söylemeye başlamıslardı 3 hafta geriydi şimdi özele gidiyorum 10 gün geri diyor doktor.az da olsa bebek kilo alıyorsa sıkıntı yok minyon bebektir dedi korkulacak bişey yok dedi şimdi içim rahat