Akşam 6 civarı suyum geldi. 18 saatin sonunda bebeğin saçları göründü. Bunun 12 saati düzenli sancılarımla 1 saati ıkınmamla geçti. Tam açıklığa ulaştım ancak bebek havaya baktığı için (sırtüstü) acil sezaryene alındım. Kızlar atlatamıyorum. Çok üzülüyorum. Çok acı çektim çok yoruldum şimdi de sezaryen acısı çekiyorum. Hiç iyi değilim.