Nare09 Tecrübeli anneler! Sizler daha iyi bilirsiniz. Bebek ve anne için anne yanı mı, büyüyen beşik mi, park yatak mı daha kullanışlı, pratik ve güvenli olur ? Çok kararsızııım😥
Eslem_1 Ben anne yanı park yatak almıştım daha kullanışlı oluyor uzun vadeli kullanırsınız yenidoğan için oda düzmeye gerek duymadım
Nare09 Eslem_1 çevremdekiler de genelde anne yanı park yatağı öneriyorlar. İlk zamanlar büyüyen beşik alıp odasını mı düzsem diye düşündüm ama bana “aklın kalır, sürekli yanında görmek istersin” falan dediler.
Kaahvelii Nare09 Dogru demişler aynen oyle oluyor çünkü Ben büyüyen beşik almıştım yatak odama sığsaydı oraya kurdurcaktım ama sığmadı İlk 3 ay başka bişide yattı sonra baktık olmuyor park yatak aldık Keşke ilkten park yatak alsaydık dedim kendi kendime en azından o 3 ayı rahat geçirirdim
Nare09 Kaahvelii ayy bir de ben evhamlı bir insanım, kesin yanımda görmek isterim. Anne yanı park yatak en mantıklısı olacak sanırım. Teşekkür ederim kızlar 🤗