Tecrübeli annelere bir sorum var . Hemsireye verilecek olan takımı tulum olarak alsam daha rahat olmaz mi diye düşünüyorum. Hani bu yakadan bacağa kadar çıtçıtlı olan tulumlar varya. Çantamı hazırlarken karar veremedim😊 sizce alt üst takım mı daha pratik olur yoksa tulum mu