Cansuu11 5+2de vajinal olarak kese göründü, 6+2de vajinal olarak bebek göründü. Tiroid ilk tahlilimde 3.58 di, doktor yüksek değil ilaç kullanılacak düzeyde değil dedi, 12. 13. Haftalarda tekrar tahlil yaptırdım 2.8 e düşmüştü ilaç kullanmadan. 28+1deyim halada hiç ilaç kullanmadım. Tiroid in zarar vermesi için extrem bir yükseklikte olması gerekiyormuş ki öyle olunca zaten bedende belirtiler çıkıyor doktorum bir perinatolog kendisi bu şekilde söylüyor.