Eaydin 3 gün önce bı doktora gidiyorum normal hayatına dönebilirsin dio gece ağrım vardı doktors gittim direk yüzüme dinlenmessen bebeğini dusurursun dedi .. 16 haftaligiz .başına gelen
hunilimom Eaydin çok mu yoruyorsun kendini niye öyle dedi o haftalarda bebek büyüdüğü için rahim de ağrı vs oluyor bunlar normal kasik ağrısı felan
denizasigi Eaydin yav her doktor başka takmayın her denileni .. bana da neler demislerdi. bir tane iyi doktorunuz olsun onla görüşün. Acil doktoruysa bu lafi diyen zaten hiç takmayın
Eaydin hunilimom hayır yormuyorum normal evde yemek yapıyorum yani dışarı çıkıp yurudugum bile yok bide normal ev işleri iki kişiyiz zaten neden böle oldu anlamadık .
Eaydin denizasigi bugün kendi doktoruma gidicem durumu solemek için inşallah güzel şeyler duyarım sağolun 😇
denizasigi Eaydin inşallah stres sıkıntı yapmayın lekelenme yoksa içiniz rahat olsun :)) geçmiş olsun
Eaydin denizasigi dün 3 4 damla kahverengi lekelenmem oldu onun stresi .. çok teşekkür ederim sağolun
denizasigi Eaydin olabiliyor ya ben de de olmuştu ilk 3 ay çok sıkıntı çektim. ultasonda anlaşılır zaten kese cevresinde kanama felan yoksa sorun olmaz Allah’ın izniyle