Bnmv-1 Sabahları yemek yemeden önce tansiyonum düşük çıkıyor bu sabah 8-6 çıktı niye böyle oluyor acaba yemek yiyince düzeliyor sizde de böylemi ?
Onlyyou 8/5 sürekli düşüyor ayakta kalamayıp hemen oturuyorum bir bagınlık el ayak tutmuyor 8 ayımdayım
Asdf32 Onlyyou doktorum düşük tansiyonun iyi olduğunu yüksek tansiyonun riskli olduğunu söyledi.. benim de düşük tansiyonum önemsemiyor bu durumu pek