Nur-006 Kızlar 10+4 günlük gebeyim ve daha önceki kan testlerindeki sonuçlarda karaciğer enzimlerimin normalden de yüksek olduğu çıktı.Bugün yeniden kan verdim öğlen sonuç alacağım.Var mı aranızda gebelikte karaciğer enzimleri yüksek olan ne yapmalı ???
Zanaservan Nur-006 benim çıktı ve doktor ilaçlarını bırak daha çok etkiliyor dedi ve biz bebeği alalım haftaya dedi ve aldı 😁
Mucizex Nur-006 benim de gebeliğin başında yüksekti vitaminleri bırakmıştım sadece bulantı ilacı kullanıyordum aşırı kusmaktan olabiliyor. Enginar tüket bolca su iç düzelir benim düzeldi ara ara kontrol ettir
ZelihaaK Nur-006 benimde aynı şekilde gebeliğin başında yüksek çıkmıştı dahiliye doktoruna yönlendirdi folik asit kullanıyordum günde 1 atmam gerekiyordu 2 gün ara ver 2 3 günde 1 at dedi ilaçlar da yapabiliyor dedi dahiliyeye git birde o baksın insanların %70 inde yağlanma oluyormuş gebelik vs dışında da korkulacak bişey değil yani
Nur-006 Zanaservan ne kadarlıktı senin gebelik? Benim daha 2,5 aylık bebeğim ama doğuma çok var.İlaç kullanmayı bana da sordu fakat bulantı hapı ve folik asit harici kullanmıyorum
Zanaservan Nur-006 39 haftalıktı canım benim zaten zamanım dı ama ilaçları kullanma dedi korkma sen doktorun dediklerini yap kötü birşey olmaz inşallah
Baharoz Nur-006 12.haftamda bendede yuksek cikmisti mide bulantisi ilavi prilamla folik asit kullaniyordum prilam yapabilir demisti takipte kalalim demisti siniri gecmisti. Kendiliginden belli bir sure sonra gecti neden yukselir duser bilemiyorum bnde
Nur-006 ZelihaaK evet bana da ilaçlar yapar ama prilam veya folik asit yapmaz 2 haftaya bitirecez onu dedi ama
Nur-006 Baharoz inşallah benimde sonuçlar düşer.Bu testi yaptığımda prilama daha başlamalmıştım çünkğ
Baharoz Nur-006 12.haftada baktiklarinda yuksekti bir kac hafta sonra dusmustu prilami birakmadim hala devam ediyorum 25.haftadayim insallah sizinkide duser
ZelihaaK Nur-006 zaten onlardan başka ilaç kullanmıyoruz ki yani ben sadece folik asit kullanırken yüksek çıktı
Nur-006 Baharoz inşallah benim kan vs sonucu tekrar yapıldı ve tekrar normalin 2 katın fazlası yüksek çıktı.
Nur-006 ZelihaaK evet benimde öyle.İç hastalıklara yönlendirdi ve normalden 2 katın fazlası yüksek dedi ultrason randevusu verdi