Herkese merhaba benim yardımınıza ihtiyacım var 1. Bebegim 6. Haftalikken kalbi durdu ve kurtsj oldum. Suan 2. Bebegime hamileyim 14. Haftamdayim bebegim kiz ve cok asagiya yerlerşmiş rahim agzına yakın buna bağlı kahverengi leke ve sancılarım oluyor gecen hafta doktora gittigimde doktor bu riskleri bilmesine ragmen alttan muayne gerceklestirdi benimle aynı sorunu yaşayıp alttan muayene olan var mı ben riskli diye düşünüyorum. Teşekkür ederim şimdiden