Merhaba kizlar 14 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilki 19 haftalıkken kalıbı durdu kayıp ettim bu gebeliğim de baştan beri hiiç sıkıntımız yok çok şükür ama iki gündür sağ kasıkta toplandığını his ediyorum böyle bir şey yaşayan varmı lütfen yardımcı olurmusunuz buğün öğle den sonra randuvum var ama dayanamadım içim içimi yeyiyor bir şey mi oldu diye, şimdi den teşekkürler 🙏