_SLNPSHR_ Kızlar 2 tane basur memesi çıktı ve sanki kurumuşçasına aciyor yağ suruyorum vs ama indiği falan yok bu normal doğuma engel mi 38+4 um ne olur yaşayanlar varsa bir yazın ne oldu ne bitti yada ben napim
Hatunnn _SLNPSHR_ canm doguma engel degil bende bugun doktoruma mesaj attim bi krem soyledi sabah aksam surebilirsin dedi, procto-glyvenol 30 gr ismi
Bskrt _SLNPSHR_ https://www.instagram.com/p/BnlCf6ZgMOH/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1idguslctmmvt
Asiyeomur _SLNPSHR_ canım bende de var dogumumu yapayim bunu deniycem.10 adet patlıcanın yeşil sap kısmını alıp, 10 bardak suyla kaynatıp sabah aksam birer bardak ic 5. gün sonunda basur diye bi şey kalmayacak diye bi yerde okumustum
Cismmpoyraz48 _SLNPSHR_ bende bir tane vardı dogumdan sonra iki oldu procto var rahatlatiyor sisligi indiriyor cnm
SevgiIbrahim Siğil veya kondilomla aynımı.. afedersin popo kısmında et parçası gibi bişe fark ettim. Doğum doktorum erkek aramaya çekiniyorum bugunki gundur ☹️
SevgiIbrahim Asiyeomur bi ilaç tedavisi varmıdır ınternete bakarsam Allah korusun kanser fln dıyoo ılerledıkce yok amelıyat fln 🙄
_SLNPSHR_ Kızlar akşamdan beri pamuğa kantaron koyup o bolgede beklettim biraz yumuşatıp indirmis sanırım kullanmaya devam edicem 9 gün kaldı doğuma da.
Sinmn _SLNPSHR_ Doğuma engel değil, bende yollardır var ve iki Doğum yaptım.. Doğumdan sonra artabilir demişti doktorum sadece ama bende artma da olmadı..
Cismmpoyraz48 Sinmn ama şişlik oluyor dmi dogumdan sonra ?bnm ilk dogum sonrasi sismisti krem le hafiflettim ikinciye hamileyim dogum sonrasi yine siscek tek korkum o baska hiç bsy dgl 😐
Sinmn Cismmpoyraz48 aşırı şişlik olmadı aslında.. ben oturamam bile herhalde diye düşünüyordum ama çok az şişti rahatsız etmeyecek kadar.. ben de sıkıntı olmasın diye birkaç gün ilaç kullandım
_SLNPSHR_ Benimkiler şimdiden şişti maalesef dışarda memeler. Kantaron yagi ile yumusattim. Daha da artmaz inşallah sonra
Sinmn _SLNPSHR_ şişlik hep var maalesef 😔 ben de yırtık da var hatta.. kantaron yağı bana iyi gelirdi, bir miktar pamukla birlikte orada bırakırdım rahatlatırdı.. yine de doktorunuza danışın ama
Beyazgul TATlım ben hamileyken bendede 2 tane vardı... Doğumda ıkınmaktan daha çok şişti ikigün popomun üstüne oturamadım .. 🤣🤣