Hanımlar ben saçlarımı yanmaktan bir adım önde kurtardım. Kopmadılar ama pişmaniye gibiler . O kadar kurular ki çatır çatır saçımı yıkamasam bile yaglanmıyor resmen.
Pişmaniye kısımlarını uzadıkça keserek kurtarabilirim sanırım öyle değil mi.? Tavsiyesi olan var mı?
bir de kuaförün verdiği acil kurtarma şampuan ve maskesini kullanıyorum her duşta. 3 hafta oldu öyle bir etkisi yok.
Ben bu saçı nasıl nemlendireyim; aktardan neler alayım nasıl yağlar kullanayım? Başına gelen gören lütfen akıl versin bugün hemen gidip alacagım ne öneriliyorsa