giomari Merhaba hanımlar yarın sabah sezeryan olacağım bebeğim maalesef doğum kanalına girmedi ve normal doğum için çatim uygun değil. Sezeryan sonrası gecelik mi giydiniz, pijama mi birde depend–orkid hemen kullanıma başladınız mı teşekkür ederim şimdiden
baby3_ giomari ben alt üst takımdan daha rahat ettim. Gecelik üste çıkıyo açıldı etti beni rahatsız eder ama şubatta oldum ben belki sen sıcak rahat edersin. Gece orkid ped aldım diğeri komple külot gibi olduğu için çıkar eğil ayaklarını çök rahatsız etti ama orkid iç çamaşı üstüne çok daha pratik geldi. İkinci olacak nasipse depend almayacağım bile. Zaten hastanede bile veriyorlar kalın pedler. Tercih meselesi ama sezeryan sonrası üşütme istersen alt üst pijama daha iyi
benimmdunyamm giomari merhaba 4 gün önce sezeryan doğum yaptım bir tane pijamalı lohusa takımı götürdüm bir tane normal alt üst pijama takımı götürdüm zaten odaya getirdiklerinde sizi direk bezliuor hemşireler depend falan kullanmadım sonda takılı hemsireler sadece üstümü giydirdi 7 8 saat altımda sadece bez ile kaldım üstünü ortuyorlar 7 saat sonra yürutmak için geliuorlar o zaman giydirdiler altıma pijama sonda çıkarttılar bez kaldı zaten o şekilde ben yanımda depend goturmedim hasta bezi götürdüm ama goturmesemde olurmuş hemşireler veriyor bez diğer pijamayi giymeye gerek kalmadı ertesi gün 11 de taburcu oldum zaten
Nazlimom giomari pijama giydim daha rahattı depende gerek yokmuş hastanedeki ebe kullandırtmadı dikişler sulanır die hasta bezi taktı onla daha rahat ettim ztn ertesi günde orkid taktım
Elaa-12 İlk doğumumda sezaryenden sonra gecelik giydim. Çünkü sürekli gelip bakıyorlar, kanaman oluyor. Depend giymek çıkarmak da çok kolay oldu gecelikle. Ertesi gün pijama giydim . İkinci sezaryende de aynısını yapacağım
Bhr075 Elaa-12 Evet aynı şekilde ilk gün gecelik ve kesinlikle Depend kurtarıcım.. ikinci gün geceliğe geçilebiliyor 🥰
Eslem_1 Ben pijama takımı götürmüştüm ama hiçbirini giymedim aslında giymeyeceğimi bile bile götürmüştüm de ne olur ne olmaz dedim bavula koydum önü düğmeli penye bir elbise giydim sabahlık gibi çokta rahat ettim pantolonu giy çıkar giy çıkar zor olur bence kontrole geliyorlar ağrı kesici vs vuruyorlar elbise rahatlıkla kaldırılabiliryor lavaboya giderken de kolay oldu bir de canped almıştım ama hiç kullanmadım hastanede var zaten hasta bezi verdiler