MomBaby91 Anneler merhaba 👋 5 aylık hamileyim bugün kalktığımda geceden itibaren karnımın sağ tarafında bir ağrı var. Neden oluyor acaba? Yaşayan var mı? Cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkür ederim.
Gul47 MomBaby91 merhaba canim malesef bendede oluyor hele bel ağrısı beni bitirdi karnım ağrıyor adet agrisi gibi agri oluyor
Gul47 MomBaby91 doktoruma sordum gayet normal dedi Rahim çabuk büyüyor olacak okadar dedi ama sizde ihmal etmeyin doktorunuza sorun
YeniGebe96 Ayni sikayetlerle doktora gittim bebekte ve rahimde sorun yok hersey yolunda, idrar kulturunde sorun yok tamamen normal bi agri oldugunu rahim buyuduvu icin oldugunu soyledi. Agrim devam edio, gormezden gelmeye calisiyorum