Kızlar nasıl geçiyor. Ben bazen karnımda dönüyor gıbı hissediyorum ya ıkıncı gebelıgım, sız de hissediyor musunuz. Hafta ozellıklerınde öyle dıyor sasırdım ben de dönüyor gıbı hissediyorum arada. Ve aşırı sinirli dıygusalım hep aglıyorum esım bıktı. Sız nasılsınız