Kızlar ben hamileliğimin son 9 haftasındayım ve şu son 1 aydır aşırı derecede vajinamda kaşıntı var daha doğrusu vajinamda değil böyle klitoris bölgesinde yani afedersiniz küçük çiş yaptığımız yerde aşırı kaşıntı var. Önceden sadece akıntı oluyordu şu son 1 aydır da kaşıntı var. Kadın doğuma sıra hiç yok koca şehirde bir hastane olunca alamadım bende sağlık ocağına gittim orda idrara bakıp ilaç verdiler ama geçmedi neler denemedim ki sirke sürdüm yıkadım günde kaç kez iç çamaşırı değiştirir banyo yapar oldum. Bir fayda göremedim😢ve afedersiniz eşimle ilişkiye girdiğimizde eşim geri çekildiğinde organı bembeyaz oluyor benden dolayı ve onunda hep yara oldu çatlaklar oluştu ve dediği yanma oluyor ben napıcam şaşırdım ya🤔Çok şükür ilk gebeliğim göre yine iyiyiz ilk gebelikte sap sarı akardı bacaklarımdan o kadar çoktu enfeksiyon birde orda tümü kaşınırdı doktor Bi ilaç vermişti rahat etmiştim şimdi doktora da gidemedim napıcam bilmiyorum doğumda hepsi geçiyor ama doğuma kadar ölücem napıcam bilgisi olan var mı. Eşimle hep hamilelikte enfeksiyon kapamayım diye içeri boşalmada yaşamadık ama niye oldu anlamadım