Merhaba 28. Haftamdayım birkaç gündür biraz fazla yoruldum. Memleketten domates biber falan getirdik kışlık hazırlıkları derken biraz ayakta kaldım. 2 gündür bebeğimin hareketlerinde azalma oldu. Sıfır hareket değil önceye göre daha az ve cılız. İlk gebeliğim değil tecrübeliyim aslında ama başıma gelmedi bu haftalarda. Yaşayan varsa merak ettim. Birkaç saat daha takip edip doktoruma yazmayı düşünüyorum. Sizden de yaşayan varsa tavsiye almak istedim