Kivircikgebe 33 haftalikken sanciyla hastaneye gttim 5gun yatirdilar beni o sırada çıktı işte ama daha önce veriyodum testler hc çıkmadı büyük ihtimalle son zamanlarda çıktı bnde suanlik diyet yapiyorm bebekte sikinti olmasn dye ama asla kilom yok işte tamamen bebek kilo aliyo bnde bakalm suan 35+2 asiri baskı yapiyo sancilarm sürekli oluyo erken gelmek istiyo gelisimli olduğu içn ins doğduktan snra bi sikinti yaşamaz bebegm solunumdan yana