Semaselcuk Duyguanne nihan hanımı bende sevmedim bende nursel hanıma gidiyorum ama hastane hakkında bilgim yok
Semaselcuk Arife3458 nihan hanımdan baya kisi şikayetçi valla bende ayni sekildeyim nihan hanimi tercih etmedim nursel hanim daha iyi ona gidiyorum bakalim
Arife3458 Semaselcuk yok canim nurdan hanim daha önce sultanbeyli devlet hastanesinde calismis sanirim cok eski biri sultanbeylinde internette adresi var ben memnunum ilk asilama da hamile kaldim onda Allahin izniyle☺
Duyguanne Meryem12 canım ben sultanbeyligi tarafında bilmiyorum suan. Diğer arkadaşlar nurdan hanım diye birinden bahsediyo ona gidebilirsin. Ben Şuan maltepede gidiyorum 🤗
Meryem12 Duyguanne Maltepe delta hastanesine gideceğim bende biri Reyhan hanımı önerdi ama hiç doktorlarla ilgili bilgim yok
Duyguanne Meryem12 bende en çok hakan bey ve tahir beyin beğenildiğini biliyorum.Ama reyhan hanımdan da bahsedenler vardı. Şuan benim doktorum tahir bey 🙂 ayın 4unde randevum var yine.
BerenAlya Ben ebru hanıma gidiyorum saygı hastanesi mükemmel bir doktor👍🏻Yüksek riskli gebellik olduğu için bende gün aşırı ebru hanımın yanındayım❤ Çok ilgili konuşmaları bilgisi tavrı🤰🏻
SEVDAhira Ersoy hastanesinde esra hanım var bal gibi Bi doktor ya ayşegül hanımda çok iyi esra hanıma gidin derim çok ama çok memnun kaldım ben beklemesini geçin ilgi süper esra ve ayşegül hanımda 👌👌
SEVDAhira Ersoy hastanesinde esra hanım var bal gibi Bi doktor ya ayşegül hanımda çok iyi esra hanıma gidin derim çok ama çok memnun kaldım ben beklemesini geçin ilgi süper esra ve ayşegül hanımda 👌👌
SEVDAhira Ersoy hastanesinde esra hanım var bal gibi Bi doktor ya ayşegül hanımda çok iyi esra hanıma gidin derim çok ama çok memnun kaldım ben beklemesini geçin ilgi süper esra ve ayşegül hanımda 👌👌
SEVDAhira Ersoy hastanesinde esra hanım var bal gibi Bi doktor ya ayşegül hanımda çok iyi esra hanıma gidin derim çok ama çok memnun kaldım ben beklemesini geçin ilgi süper esra ve ayşegül hanımda 👌👌
BerenAlya Değiştiremem doktorumu en iyi hastaneyese gittim acıbadem melih atahan güven o kadar ilgiszdi ki memnun klaöadım içimi en çok rahatlatan ebru hanım oldu❤😊Ama öneririniz için teşekkürederim yinede😊