4mevsim_1anne ne bilim kuzum bu şans işi biraz kismet sanirim peki güleç misin genelde mutlu musundur bu sansliklara ragmen :)
Bende bu ismi bir arkadasimdan dolayi seviyorum esim aysenaz aysenur falanda olabilir dedi benim tanidigim ayşegül aşırı pozitif ve sakar bir kızdı ama cok sempatikti🥰