Merhaba 12+5 im . İkili tarama İçin kan vermiştim. Test sonuçlarım bugün çıkmış. Doktorumu saat 16:30 dan sonra arayabilirim. Google’dan da baktım hiç birşey anlamadım. İşteyim içim içimi yiyor. Sizlerin sonuçları yakınmıydı ? Normal mi sonuçlar acaba
