Feyzaaaa Iyi aksam bu aralar cok konu actim ama aranizda yasayan olmustur diye sizede sormak istiyorum kimyasal gebelik yasayanlar adet kanamaniz nasildi ve agriniz parca dusurdunuz mu
Rojinn Feyzaaaa Genelde adet gibi kanaman olur bende tek farkı çok sancılı ve çok pıhtı gelmesiydi iki gün geçti adetimden sonra normal adet sürensince kanamam oldu bitti .
Ilaydaile Feyzaaaa bende mayıs ayında kimyasal gebelik geçirdim. Parça düştü mü bilmiyorum açıkca görmedim. Kanama normal adet kanaması şeklindeydi
Feyzaaaa benim son 1 yildiz boyle cok ama cok sancili oluyor kanamam da cok olur pinti da,resmem dogum yapar gibi 5-10 dakka da gelen agri derin derin nefes aliyordum araliksiz ve agrim her iki tarafta olur ama tek taraflida sag kasigimda da oluyor ter içinde kaliyorum randevu aldim doktorda bakim ne diyicek benim gibi başka boyle olan var mi tam bilmiyorum da kimyasal mi dusuk mu yoksa sagliksiz gebelik mi yasadim yada ne gibi bi sebebten bu kadar agrı cekiyorum bilemedim
Rojinn Feyzaaaa Çoğu kadın kimyasal gebelik geçirdiğinden bazen haberi olmuyo mesela ben test yapmasam adet olduğumu zannedecektim erken test yaptım diye farkına vardım kimyasal gebelik geçirdiğimin.Olabilir yani bencede bi dr görün .
Feyzaaaa Bende 1 gun oncesinde test yaptim cok sılık bi cizgi vardi ardinda kahverengi lekelenmem oldu doktorum bana 2 sonra gebelik testi yaptir dedi ama ertesi gun yani bugun sabah cok sancili adet oldum ki bu 1 yildir var bakalim anca doktora gidince ogrenebilirim Sancilarim için bi ara gitmiştim başka bi kadim doguma bana bi hastalık olabileceğini soyledi ama bu hastalık kendi kolay kolay beli etmezmiş bana herhangi bi test yapmadi gerci bende pek ustunde durmadim suanki doktorum daha iyi 8 de randevu insallah kotu birsey degildir