Esmaa_ benim hamileliğim boyunca gelişim geriliği oldu, 34-35den sonra da aşırı hızlandı. Ama doktorum çok onemsemedi eğer ki organ gelişiminde sorun yoksa kiloyu dert etmeyin. 38.haftada doğum yaptım 2500 doğdu çok şükür hiç bir sıkıntımız yok. Siz kendinizi üzüp strest yaptıkça inanın daha yavaş büyüyorlar :) sağlıkla kavusun kuzunuza 🌸