Kızlar forumaaa yazmistim uyuz gibi kasiniyorum.
Yediklerime hijyenime dikkat ediyorum fakat 2 haftadan beri geçmiyordu.
İlk etapta gebelik kolestazindan şüphelendim çünkü butun belirtiler vardı fakat temiz çıktı.
Daha sonra hastaneye gittim serum iğne vs yedim hala geçmedi
En sonunda giydiğim kıyafetleri denemek için Yumoşsuz yıkadım çarşafı vs inanırmisiniz hiç kasintim vs olmadı uzun zaman sonra rahat uyudum😅 yumuşaticiya alerjim varmış şaka gibi