Merhaba kızlar ben 33 haftalık hamileyim ikinci hamileliğim 15 aylık bir bebeğim var. Şu son iki gündür pelvik bölgemde hissediyorum bebek hareketlerini çok yoğun bi şekilde sanki orta toplanıp sertleşiyor gibi en son gittiğimde 28 haftalıktı ve dönmemişti daha. Acaba ondan dolayı mı bu kadar hareketlilik korkuyorum açıkçası erken doğum olur diye ilk bebeğimde 37. Haftada doğum oldu erken açılmaya sancıya sebeb oldu. Benle aynı durumu yaşayan var mı ?