Kızlar bugün hatta bi kaç saat sonra spinal anestezi ile sezeryan doğuma girecem normal denedim ama olmadı maalesef böylesi nasipmiş😊 çok heyecanlıyım bana dua edin. İlk bebeğimde acil sezeryana girmiştim hiç bişey anlamamıştım şimdi nasıl olacak çok merak ediyorum.