Busbus21
Bununla ilgili her zaman söylediğim şeyin arkasındayım.
Sigara içmek bir bağımlılık ve bir bağımlılığı bırakmak maalesef öyle kolay değil.
Burada da hemen bebekten vuruyorlar maalesef. Sigaranın size ve bebeğe olan zararını bilecek kapasitedesinizdir zaten.
Sizi çok iyi anlıyorum. Hamileliğimin başında sigarayı bıraktım zaten hemen arkasında mide bulantılarım başladı. Uzun bir süre böyle devam etti. Ne zaman kendimi toparladım canım tek tük istedi içtim. Genelde stresliyken ve annemle tartıştığımda sigara içtiğimi fark ettim. Bu yüzden stresi ve annemi hayatımdan çıkarttım. Bebeğe olan zararlarını falan da okudum ama beni o kadar cezbetmemişti.
Uzun zamandır içmiyorum ve hamilelikten sonra da içmeye başlayacağımı sanmıyorum.
Öncelikle stres bebeğe en çok zarar veren şey. Sigaradan daha zararlı maalesef. Kanser hastaları bile moralle hastalığını yeniyorken biz en ufak şeyi kafamıza takıp boşu boşuna vücudumuzu da hasta ediyoruz. Ruh sağlığı beden sağlığından daha önemli. Önce derin nefes alın ve kafanızın içindekileri boşaltın.
Diğerleri çorap söküğü gibi gelir.