Merhaba hamile anneler. İlk üç ay çok rahat geçti koşup zıpladım resmen hamile gibi değildim. Kanım 14.7 vitaminlerim yüksek Demir 190larda falandı sonda tekrar kan testi yaptırmadım bilmiyorum ama 14. Gebelik haftasına girdim gireli acayip uykusuzluk çekmeye başladım 16.-17. Gebelik haftasında hele gece 15 kere falan uyanıyorum gün içinde bu yüzden sürekli uyku halindeyim şu an 17. Gebelik haftasındayım. Benim gibi olan var mı. 2. Trimester balayı en güzel haftaların dedi herkes benim uykusuz geçiyor ya