1 sene önce bir kürtajım oldu, 9 aydır da bebek deniyoruz adetlerim çok düzenliydi ilk defa bu ay 6 gün gecikme ile kan testi verdim negatif çıktı. Bugün gecikmenin 9. Günü dün adet oldum sanmıştım peçeteye pembe şekilde leke geldi aynı zamanda akıntı gibi. Ondan sonra da gece aynı şekilde çok az peçeteye geldi ama hala gelen giden yok. Hormon testi yaptırıcaktım yarın ama adetim gelmiyor resmen. Yardımcı olabilir misiniz kızlar ? Var mı bu durumu yaşayan ?