rabia333 Arkadaşlar Pendik medikal parka giden var mı? Normalde yüzyıla gidiyordum ama doktoru değiştirmek istiyorum. Daha önce bi arkadaş önermişti medikalde Taner bey varmış. Giden var mı memnun musunuz ?
Unlukacar rabia333 ben ilk doğumumu medicalpark da yaptım Şeyma Araz a çok memnun kaldım şimdi 2. Gebeliğim Şeyma hoca hastaneden ayrıldı doktorumun önerisi ile halide hocaya başladım çok memnunum çok ilgili bir doktor
Gzmslmz rabia333 bende medicalparktayim doktorum elif uruc baya memnunum cok ilgili bir kadin ve cok aciklayici konusuyor aklinda soru isareti vs kalmiyor cikinca oneririm 🌸
Azra41 rabia333 yüzyılda hangi doktora gidiyorsunuz ? Merak ettim doğrusu 😊 bende izmitteyim annemde doğum yapicam Hale hanıma gidiyorum bende
rabia333 @Azra41 Serap hanıma gidiyorum. Aslında belki çok iyi bi doktor ama o kadar yoğun ki ilgi sıfır. Sorarsan cevaplıyor konuşup yolluyor hemen
Azra41 rabia333 Himm onu bilmiyorum hale hanım çok tatlı oda çok yoğun ama her zaman ince ayrintisina kadar bilgi veriyor ya 🥰