Hanzade01 Kızlar 36 haftalık gebeyim bebeğimin gelişimi 1 hafta önde demişti dr, bugün baş ölçümü 38 çıktı ideali 36imiş dr koca kafalı bi bebişin olacak dedi endişelendim 🥺🥺🥺🥺 Aynı durumu yaşayan var mı ?
elifffff1601 Hanzade01 genlerle alakali bir durum bnce kötü bise olsaydi doktorunuz soylerdi sağlıkla kucağınıza alin 🤗
Sema42 Hanzade01 Bizimde şimdiye kadar kafa ölçümü 1 hafta öndeydi 33de gittim 2 hafta önde dedi koca kafalı diyor doktor ama normal olmasaydı söylerdi zaten
Sdt3456 Banada aynısını dedı doktor. Bu kotu bişeymi diye sordugumda sadece cok akıllı olur dıye şakaya vurmuştu