Doğumuma 4 gün kaldı iki gün önce idrar verdim idrarda proteine rastlanıldı geçen hafta kovidte geçirdim . Ama tansiyonum yüksek değil 90-50 çıkıyor genelde .. doktorum bu sonucu farketmedi Bile hersey iyi diyip gönderdi beni dün sağlık ocağının arayıp beni uyarmasıyla haberim oldu tekrar doktoruma döndüm yarın gel tekrar bakalım dedi yaşayan var mi