nnnaaz İlk haftalarda bende çok sıkılıyordum. Sprey boya kullandım 1.2 düğüne gittiğimde. Şimdi 30haftalık ama benim umrumda bile değil. Bu çok normal ve doğal bir olay. Ve yaşla alakası yok dinlemeyin kimseyi önceliğiniz bebeğinizin sağlığı 🌸