Kızlar ben gecen ayın 19 unda Kürtaj Oldum İlk ilişki ayın 29 unda oldu korunmadık Doğrusu iki gündür halsizlik uyku oldu bende bide yüzümde sivilcelenme başladı ilk hamileligimdede bu belırtılerım olmuştu ama ben ilkinde bilmediğim için hep birseyler uyduruyordum yok sıcaktan fellan ama Bu belirtilerimde bana hamilelik belirtilerimi andırıyor sonra yok Ya mümkün degil Hemen tutmaz Oyle dıye düşünüyorum ha Tutarsa Dahi belirtiler icin erken degilmi diye düşünüyorum böyle tecrübesi olan Var Mı ?