35 haftaligim akşam 10da başlayan adet sancısı gibi ağrım oldu gaz sancısı mi başka bisi mi bi türlü anlamadım acilde aldık soluğu nst de 2 kere sancı çıktı eve git yat bol su iç diye yolladı bu saate kadar uyudum zar zor yine ağrılar geldi bebekte hareketli kafayı yedirdi bana durulmayacak gibiyse git nst baksınlar bence